Post by mumsugekindmo on Feb 10, 2022 3:32:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat med tokens ▞▞▞
▞▞▞ DINO HUNTER: DEADLY SHORES 2022 version ▞▞▞
Jag har spelat det här förut det är ett ganska bra spel
Jag älskar det här spelet men en sak som jag inte gillar är att pistolriktningsinställningen är så långsam att reagera. Jag blev nästan dödad av T-Rex när jag försökte skjuta den! Men det är okej, det är bara ett spel.😂😂😂😂😂Förresten, jag älskar det.👍👍👍👍👍
Jag älskar det här spelet!!!
Det är ett av de roligroligaste spelet någonsin
DINO HUNTER: DEADLY SHORES Akční fve
Spelet kraschade hela tiden jag öppnade det, jag försökte ta bort mina framsteg men det fortsätter att krascha
Enastående med massor av roliga och fulla av förhistoriska utmaningar. Bra spel. Tack.
Det här spelet suger
Vänligen lägg till stöd för kontroller som ett alternativ eftersom vissa människor har små skärmar och stora fingrar förutom kontrollproblem bra spel
15 Spel som Dino Hunter: Deadly Shores för Android
ANDROID, IOS, PC. Trick CHEATS - HACKS DINO HUNTER: DEADLY SHORES ACTION. Video-tutorial. Tags. PLATFORMS STRATEGY LOGIC RACING SPORTS ADVENTURES CASUAL
Dino Hunter: Deadly Shores är en Action-Adventure, First Person Shooter och Singelspelare av Glu för Android och iOS-plattformar. Spelet äger rum i Jurassic
Bra grafik och coola vapen, rekommenderas!
Dino Hunter: Deadly Shores - Startsida | Facebook
Så spelet är 100% lön för att vinna, med det som finns kan du inte ens göra vanliga saker lätt. Så om du verkligen tror att det kommer att pressa pengar för dig har tyvärr fel.
Det är så fantastiskt och gör kreativt. Det finns verkligen inga andra ord för att beskriva detta fantastiska spel. Tack Glu och andra som hjälpte till, gör detta underbara spel. 😊
Hemskt, mycket laggy och för många annonser som du inte kan stänga ute, efter att ha spelat igenom den första delen av det andra regionspelet kommer inte att laddas och stängs, slösa inte din tid med detta skräp
Detta är ett fantastiskt roligt spel, men har ingen möjlighet att spara, dvs. Google Play, Facebook eller Cloud. Så jag kommer inte att spendera riktiga pengar bara för att förlora allt jag har köpt och avancemang inom spelet..
Jag älskade spelkänslan jag var 5. Jag älskar att fotografera dinosurerna och min favoritnivå var t,rex. Jag blev av med spelet och glömde bort det nu kommer det att bli min favoritspelsagent lol!😃😄
Den här appen är väldigt bra som älskar dinosaurier och jag kan lära mig av codex med data från dinosaurierna. Ett problem är att få energitimern att fungera offline. Det är en bra idé jag väntar till nästa uppdatering av det här spelet, det är som rådjursjägare tack vare utvecklaren av det här spelet MEN I NÄSTA UPPDATERING FUNGERAR ENERGY TIMER OFFLINE SNÄLLA GÖR DET JAG SPELAR DET I 1 ÅR
Bra spel men tänk om det fanns mer grejer i spelet Som en daglig utmaning varje dag Och du får guld för att göra den dagliga utmaningen
Äntligen ett bra sniper spel, äntligen ett bra dinosaurier spel! Måste testas!
Jätteroligt! Rekommenderar verkligen!
Fett bh jag älskar den här
Jag förstår inte alls jag har 899 guldpistol och den är inte ens stark det tar 500 skott för att döda en dino
Ladda Ner Jurassic Dino Hunter Sim : Deadly Dinosaur Games För Android Av ... Deadly Shores Dinosaur Hunting 2019: New Sniper 3D APK.
Men du behöver betala så där dör spelet lite men annars bra
Jävla barn jävul
Det här spelet är bra men snälla fixa buggarna jag kan inte ladda ner andra regioner när jag är klar med den första jag försöker ladda ner nästa region när han är klar donera mig en misslyckades att ladda ner och min internetanslutning är snabb och bra jag önskar att du fixar denna bugg om 3 dagar om denna bugg inte åtgärdats tog jag bort spelet och tack
Rolig
Fungerar inte på samsung s4. Så fort glu-grejen i starten är klar kraschar det.
Överlag mycket bra, enda klagomålen är att uppdragen är superkorta, och att det i princip lönar sig att vinna. Annonser är ganska vanliga, men inte alls lika dåliga som de flesta andra spel.
JAG ÄLSKAR SPELET SÅ MYCKET!!!!! Jag har en complane men det tar mycket tid att ladda ner den andra kartan och alla kartorna på något sätt jag älskar det så mycket tack för att du lägger ner din tid på detta ,😀
Som bh
Den här appen måste komma åt dina kontakter, telefon, lagring och plats. Varför behöver detta din plats, telefon och kontaktinformation?
Spelet är bra men jag förstår inte vad som är problemet med tidszonen jag har anslutit tiden till internet men det finns fortfarande ett fel fixa det
Du måste uppdatera spelet, det fryser och det är inte min telefon, det är det enda spelet som gör det, det har varit ett bra spel, jag gillar det verkligen och skulle vilja fortsätta spela det, det startade det i dag, allt på min telefon fungerar bra, det är bara det här spelet snälla fixa det jag ber dig snälla fixa tack
Sjukt roligt
Det är ett bra spel men priserna är för höga och cheferna har för mycket hälsa, vilket är irriterande och det är för mycket annonser du måste vänta för att få energi och för att uppgradera ditt vapen
DET ÄR DET BÄSTA JAG ÄLSKADE DETILERNA OCH DET DU PLATTAR I, I BAKGRUNDEN. men ibland går det så här när jag skjuter på dess vitala organ, blir den aldrig skjuten allt jag skjuter där dess fötter, huvud, kropp och ben så ja .
Jag brukade älska det, tills de blev LAGA och upprepade allt igen och jag slutade, jag spelade i flera år och kom till region 15, och det är en full bar av uthållighet för 1 uppgradering, jag berättade också för er om konceptet med darman gigawatt, och dess 480 guld, det är dumt, det borde antingen vara dollar eller kristaller, inte guld, också, göra fler sätt för kristaller, det är dumt för att det ska vara 5 jakter på 10 kristaller i händelser. 0/10
Pop Breaker: Blast all Cubes Puzzle osm
Så buggigt det är så buggigt att dinasauren är ett fel! Det är ett fel jag vet inte hur jag ska säga det, jag är filippinsk, det är därför
Superkul men priserna är för höga och man behöver mer guld
Kraschar var 1 minut eller så inte värt det grafiken är inte heller bra.
Jag fick hela tiden en glitch som gjorde att jag förlorade allt mitt guld, även när jag gjorde om mitt spel.
Började spela det här spelet när jag var runt 9 eller så, och laddar ner det igen på senare tid, det är fortfarande ett av de bästa mobilspelen jag har spelat. Många minnen är knutna till detta spel.